piątek, 22 marca 2013

Lampa - jej drugi żywot

Nowe wcielenie starej lampy, czyli przemalowana i z nowym kloszem. W bieli jej zdecydowanie lepiej:)Nie lubię koloru jasnego drewna, dlatego od jakiegoś już czasu czaiłam się na pomalowanie jej. Z malowaniem tak się zapędziłam, że zapomniałam uwiecznić jej oryginalnej wersji. Znalazłam jednak zdjęcie, na którym lampeczka jest w całej swojej jasno drewnianej krasie. Zdjęcie jest straszne, bo z dni przeprowadzki, kiedy wszystko mieliśmy do góry nogami, dlatego wybaczcie Huggiesy na toaletce, i widoczny chaos:)

Lampa przed i po, oraz dwa zdjęcia, które zdążyłam zrobić w trakcie pracy.




Zbliżenie na moje niedokładności, jak zwykle wyszła przecierka, a chciałam efekt pięknej jednolitej bieli...Niestety nie przetarłam jej papierem ściernym, na "hura" wytapowałam trzonek gąbeczką no i teraz już wiem, muszę zaopatrzyć się w odpowiedni grunt, bo po przygodzie z krzesełkiem mam dosyć ścierania:P






Idąc za ciosem popstrykałam trochę zdjęć martwej naturze. Ostatnio podziwiam wszystko co pastelowe i w stylu shabby chic. Trochę mojej garderoby, "nowa" lampka i słoiczki z cosiami miały nawiązywać do stylu.




Pozdrawiam;)

10 komentarzy :

  1. Pieknie dziękuję za odwiedziny u mnie i z przyjsmnością rozejrzę się na Twoim blogu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak... Biel to podstawa we wnętrzach. Kolor magiczny.Właściwie nie ma rzeczy, która pomalowana na biało nie zyska uroku. Lampka- bardzo dobry pomysł. Ja też takie sosnowe rzeczy z okresu mojej młodości( że też tak napisałam) przemalowałam i w białym wypadły najkorzystniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam przerabianie starych rzeczy i dawanie im kolejnego życia. Lampa pobielona wygląda super. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampka teraz może być elementem modnego wnętrza, wcześniej nie mogła. To się nazywa dać drugie życie :) Właśnie skończyłam wpis w stylu Shabby Chic zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz pasuje mi przynajmniej do czegoś.Już zaglądam;)

      Usuń
  6. Lampa wygląda o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampa nabrała urody !
    Wesołych - słonecznych Świąt:))
    Ciągłej WENY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,bez weny ani rusz.Również życzę (spóźnione) Wesołych świąt;)

      Usuń